Halirious

Sunday, May 28, 2006

When Graphic Artists Get Bored

























7 Comments:

At Monday, May 29, 2006 10:52:00 AM, Blogger maika said...

πω! πω!

που τα βρήκες όλα αυτά τα μεταλλαγμένα???

Τέλειες εικόνες!!
καλημέρα

 
At Monday, May 29, 2006 3:35:00 PM, Blogger Σταυρούλα said...

Έχουν πολλή πλάκα! Μ΄άρεσε πιο πολύ ο βάτραχος-μανταρίνι που ξεφλουδίζεται! Ανατρίχιασα με τον ποντικό-ακτινίδιο, ευτυχώς που δεν το τρώω έτσι κι αλλιώς!Μπλιαααχ!
Καλ΄οσου μεσημέρι, Ανδρέα! Κεφάτος μου κάνεις!

 
At Monday, May 29, 2006 4:27:00 PM, Blogger αερικο said...

Εγω που τρωω τα ακτινιδια να δεις τι επαθα...!
Μιλαμε ειναι τελειες!

 
At Tuesday, May 30, 2006 11:47:00 AM, Blogger NetKerveros said...

Μαικά ... χα χα χα, πολύ καλό, μεταλλαγμένα!

Ρενάτα, και εμένα ο βάτραχος είναι το αγαπημένο μου. Μου αρέσει και το αεροπλάνο με τους ανθρώπους δεμένους στα φτερά.

Αερικό, νομίζω ότι δεν θα ξαναδούμε ακτινίδιο ξανά με το ίδιο βλέμμα. Καλός ήρθες στα blogs μου.

 
At Sunday, June 04, 2006 8:28:00 PM, Blogger NetKerveros said...

Να σου πω την αλήθειαΔέσπο, μου έβαλαν και εμενα ιδέες για να πειράξω τις δικές μου φωτογραφίες!

 
At Saturday, October 25, 2008 12:49:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Όλα τέλεια! Ιδιαίτερα μου άρεσαν αυτό με τον ακέφαλο που διαλέγει κεφάλι-χα χα, φαντάζεστε να γινόταν στ αλήθεια?- αυτό με την αγελάδα και αυτό με τον ψαρά και τον καρχαρία-φοβερό:D!
Το μόνο που δε μ άρεσε ήταν αυτό με το ποντικάκι:'(

 
At Saturday, October 25, 2008 12:58:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Η εικόνα με τον κροκόδειλο που φοράει ένα ανθρώπινο πόδι λέει πολλά...

 

Post a Comment

<< Home